Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over uw aankoop? Bespaar tijd door het vinden van een antwoord in een paar klikken.
Hulp nodig?
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over uw aankoop? Bespaar tijd door het vinden van een antwoord in een paar klikken.
Hoe krijg ik meer informatie over een product?
Hoe controleer ik of een onderdeel of accessoire compatibel is met mijn product?
Kan ik mijn bestelling wijzigen, een item annuleren of mijn bestelling annuleren?
Hoe recycle ik mijn oude product?
Hoe lang wordt mijn bestelgeschiedenis bewaard?
Hoe bestel ik een onderdeel of accessoire?
Hoe bestel ik een toestel?
Hoe kan ik mijn bezorgadres wijzigen?
Mijn bestelling is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Is mijn product op voorraad?
Is mijn onderdeel/accessoire op voorraad?
Ik kan niet meer dan 5 exemplaren van hetzelfde item bestellen.
Moet ik een account maken om een bestelling te plaatsen?
Ik heb geen e-mailadres. Hoe plaats ik een bestelling?
Waarom is mijn bestelstatus ‘In behandeling’ terwijl ik er al voor heb betaald?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen als gast, zonder een account te maken?
Als ik al klant ben, kan ik dan een bestelling plaatsen als gast?
Kan ik mijn bestelling volgen als ik afreken als gast zonder een account te maken?
Kan ik een kortingscode of voucher gebruiken als gast zonder een account te maken?
Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren als gast, zonder een account te maken?
Zijn er items die ik niet kan bestellen als gast zonder een account te maken?
Zijn er extra kosten als ik als gast bestel zonder een account te maken?
Waarom krijg ik producten van Krups aangeboden op deze website?
Welke garantie is van toepassing op een apparaat van Krups dat ik hier aanschaf? Geldt een dezelfde garantie?
Moet ik naar een andere website gaan om mijn Krups-productbestelling vanop deze site te voltooien? Zal ik naar een andere website doorverwezen worden?
Met welke klantenservice moet ik contact opnemen als ik hier een artikel van Krups bestel?
Ik heb een Krups-apparaat besteld vanop deze site. Waar kan ik de toebehoren bestellen? Op de website van Krups of op de website van Moulinex?
Waarom het artikel van Krups hier bestellen? Waarom niet rechtstreeks vanop de site van het merk zelf?
Als ik een artikel van Krups op deze site bestel, geniet ik dan van dezelfde voorwaarden en services?
Als ik hier een Krups-product bestel, moet ik dan apart voor elk merk een klantenaccount aanmaken of is een enkel account voldoende?
Wanneer ik een artikel van Krups wil bestellen, moet ik dan per merk apart bestellen?
Hoe betaal ik mijn bestelling op de website?
Hoe veilig zijn betalingen met een bankkaart?
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg wanneer ik een kortingscode opgeef?
Mijn betaling is mislukt.
Waar kan ik mijn factuur bekijken en downloaden?
Kan ik in meerdere keren betalen?
Wordt een betaling meer dan één keer in rekening gebracht als ik de betaalpagina per ongeluk vernieuw?
Hoe werkt de levering?
Kan ik het bezorgadres wijzigen nadat mijn bestelling in behandeling is genomen?
Mijn levering is onvolledig.
Wat moet ik doen als mijn pakket in slechte staat aankomt?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Hoe kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Welke verzendmethodes zijn beschikbaar?
Hoeveel kost de levering?
Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Wat gebeurt er als ik op het moment van bezorging niet thuis ben?
Wat moet ik doen als mijn pakket zoek is geraakt?
Hoe retourneer ik een bestelling?
Ik heb mijn terugbetaling nog steeds niet ontvangen.
Het ontvangen product komt niet overeen met wat ik besteld had.
Het ontvangen product is defect.
Welke garantie zit er op mijn toestel?
Waar kan ik mijn toestel laten repareren en accessoires of reserveonderdelen kopen?
Ik heb vragen over mijn product.
Welke soorten garantie worden gedekt door de 2-jarige garantie?
Wat doe ik als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Hoe verwijder ik mijn persoonlijke gegevens?
Hoe beheer ik mijn nieuwsbrieven?
Welke persoonlijke gegevens verzamelt u?
Voor welke doelen worden mijn persoonlijke gegevens verzameld?
Hoe lang worden mijn gegevens bewaard?
Hoe worden mijn persoonlijke gegevens beschermd?
Ik heb een foutmelding ontvangen tijdens het maken van mijn klantaccount. Is alles goed gegaan?
Welke voordelen krijg ik als ik me abonneer op de nieuwsbrief?
Hoe zeg ik mijn abonnement op de nieuwsbrief op?
Waarom heb ik een klantaccount nodig?
Ik heb na wijziging van mijn inloggegevens geen bevestigingsmail ontvangen.
Ik heb meerdere keren geprobeerd in te loggen en nu is mijn account geblokkeerd.
Hoe maak ik een veilig wachtwoord?
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Hoe profiteer ik van speciale aanbiedingen?
Ik heb mijn item een paar dagen voor de promotiedatum gekocht. Kan ik de aanbieding toch krijgen?
Ik heb mijn kortingscode niet ontvangen.
Wat moet ik doen als de kortingscode verloopt en ik de geldigheidsperiode wil verlengen?